Del på Facebook Print siden
LÆSERBREV Af John Hyldahl, Kirkegade 1, Randers.
I stuen har vi en dockingstation - det hedder det - med fjernbetjening, og når fruen er hjemme kan hendes Iphone få den til at spille helt vidunderligt.
Nu er jeg Android-nørd uden Mac-produkter, og stor var min glæde, da jeg så, at man kunne købe en bluetoothadapter, der lige kan plugges i docken. Uh, bare mit engelsk er godt nok...
I med svesken, tænde, tænde pc og forbinde. Musik på... Ikke en lyd. Prøver med telefonen. Samme resultat. Lyden dør, og deb skulle jo gerne komme ud via dock'en. Nej, ikke en stavelse, øh lyd.
Nå, det der med nørd er vildt overdrevet, så produktet kom med ud til junior, hvor Iphonen blev pillet ud af hans dockingstation og adapteren blev plugged i: Musik, musik, musik. Yeah, mand, det spiller.
Hjem igen - prøve prøve indtil jeg finder ud af, at højttalerne hjemme - fordi de kan fjernbetjenes (dansk for remote) ikke kan arbejde sammen. Hvad gør man så?
Kvittering, brudt emballage og adapter i en lille pose og i Dytmærsken til forhandleren, der med et grin i hele femøren fik en "sviner" om et produkt, der virker...
Kan man gøre noget? Ekspedienten som heldigvis fangede min grimme ironi, smilede venligt. Han havde ikke hørt det før, men jeg er sikker på, at han fremover vil spørge andre kunder om det er et B&O produkt, de har. Vi får en Harman Kardon senere - den koster lidt mere, men den kan du bruge, men du får dine penge igen. Så kan du se, hvad du vil.
Se det kalder jeg en forretning med en udsøgt, EXPERT kundebetjening.
Er der læsere, der har gode oplevelser med butikkerne i Randers, hører RANDERSiDAG.dk gerne. Skriv en mail til red@byen.nu
Skriv din kommentar:
Debat
Udsøgt god Expertbehandling i Dytmærsken
Lørdag 23. februar 2013 kl. 14:29
|
I stuen har vi en dockingstation - det hedder det - med fjernbetjening, og når fruen er hjemme kan hendes Iphone få den til at spille helt vidunderligt.
Nu er jeg Android-nørd uden Mac-produkter, og stor var min glæde, da jeg så, at man kunne købe en bluetoothadapter, der lige kan plugges i docken. Uh, bare mit engelsk er godt nok...
I med svesken, tænde, tænde pc og forbinde. Musik på... Ikke en lyd. Prøver med telefonen. Samme resultat. Lyden dør, og deb skulle jo gerne komme ud via dock'en. Nej, ikke en stavelse, øh lyd.
Nå, det der med nørd er vildt overdrevet, så produktet kom med ud til junior, hvor Iphonen blev pillet ud af hans dockingstation og adapteren blev plugged i: Musik, musik, musik. Yeah, mand, det spiller.
Hjem igen - prøve prøve indtil jeg finder ud af, at højttalerne hjemme - fordi de kan fjernbetjenes (dansk for remote) ikke kan arbejde sammen. Hvad gør man så?
Kvittering, brudt emballage og adapter i en lille pose og i Dytmærsken til forhandleren, der med et grin i hele femøren fik en "sviner" om et produkt, der virker...
Kan man gøre noget? Ekspedienten som heldigvis fangede min grimme ironi, smilede venligt. Han havde ikke hørt det før, men jeg er sikker på, at han fremover vil spørge andre kunder om det er et B&O produkt, de har. Vi får en Harman Kardon senere - den koster lidt mere, men den kan du bruge, men du får dine penge igen. Så kan du se, hvad du vil.
Se det kalder jeg en forretning med en udsøgt, EXPERT kundebetjening.
Er der læsere, der har gode oplevelser med butikkerne i Randers, hører RANDERSiDAG.dk gerne. Skriv en mail til red@byen.nu
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
© Copyright 2024 RANDERSiDAG.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale. |
Debat