Job
Randers Kommune søger medarbejder til affaldsområdet: Vær med til at forme fremtidens affaldsløsninger
Randers Kommune har en ledig stilling i Affald & Genbrug, hvor en ny medarbejder skal være med til at udvikle og optimere affaldshåndteringen i midtbyen. Stillingen er en fast fuldtidsstilling og ønskes besat senest den 1. maj 2025.
En vigtig rolle i byens affaldshåndtering
Randers Kommune har siden de tidlige år været frontløber på området for nedgravede affaldscontainere, som har vist sig at være en succes. Med hele 450 nedgravede stationer fordelt over kommunen er der behov for en medarbejder, der kan sikre den daglige drift og udvikling af området.
Den nye medarbejder vil få en central rolle i både driften og optimeringen af de eksisterende affaldsstationer samt implementeringen af nye løsninger, særligt i forbindelse med byudviklingsprojektet Flodbyen Randers. Opgaverne vil blandt andet inkludere:
- Koordinering af etablering af nye undergrundsstationer
- Kontraktstyring og drift af affaldsordninger
- Vedligeholdelse og rengøring af offentlige undergrundsstationer
- Tilkobling af erhvervslivet i midtbyen til kommunens ordninger
- Deltagelse i kampagner for bedre affaldssortering
- Udvikling og implementering af innovative løsninger såsom affaldssensorer
Hvem søger Randers Kommune?
Kommunen søger en kandidat med en teknisk baggrund – eksempelvis som miljøtekniker eller ingeniør – men er åben for andre profiler med relevant erfaring. Det er en fordel at have kendskab til affaldsområdet, lovgivning på området samt erfaring med projektledelse og entreprenørarbejde. Gode samarbejdsevner og lyst til at arbejde i et stærkt fagligt fællesskab er også vigtige kvalifikationer.
Et stærkt team med fælles ambitioner
Den nye medarbejder bliver en del af Affald & Genbrug, som arbejder med alt fra drift og kontraktstyring til udvikling og planlægning. Afdelingen driver desuden Randers Affaldsterminal samt kommunens fire genbrugspladser.
Her er der fokus på en uformel omgangstone, humor og et stærkt kollegialt sammenhold. Teamet vægter trivsel og samarbejde højt, samtidig med at de har en ambition om at levere nogle af landets bedste affaldsløsninger.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentligt, og lønnen forhandles efter gældende overenskomst samt den ansattes kvalifikationer.
Ansøgningsfristen er søndag den 23. marts 2025 kl. 23:59, og samtaler forventes afholdt den 26. marts.
Interesseret?
For mere information om stillingen kan driftsleder Helle Jørgensen kontaktes på mail helle.joergensen@randers.dk eller telefon 20 80 11 52.
Ansøgning, CV og relevante bilag skal sendes via Randers Kommunes rekrutteringssystem inden fristen.
Vil du være med til at forme fremtidens affaldshåndtering i Randers? Så søg jobbet nu!
Læs mere: Medarbejder til Affaldsområdet