Forbruger
Coca-Colas ikoniske lastbil ruller snart ind i Randers med en helt personlig oplevelse
Torsdag den 3. juli kan randrusianere få deres navn på en dåse og smage på sommerens stemning foran Meny i Vorup
Coca-Colas ikoniske røde lastbil rammer Randers som en del af sin landsdækkende sommertur, hvor den besøger 33 byer i Danmark. Den verdenskendte truck, der er kendt fra tv-reklamer og julens lysende rute, gør denne gang stop i Vorup – og bringer personalisering, fællesskab og nostalgi med sig.
Gratis smagsprøver og personlige souvenirs
Arrangementet finder sted torsdag den 3. juli fra klokken 15 til 19 foran Meny på Bøsbrovej 54 i Randers SV. Her får borgerne mulighed for at trykke deres eget navn på en Coca-Cola-dåse og tage en helt personlig souvenir med hjem.
Besøget byder desuden på gratis smagsprøver, et loungeområde med plads til at nyde sommerstemningen og en række konkurrencer og aktiviteter med præmier i spil.
Læs også:
En ny generation deler en Coca-Cola
Med sloganet “Share a Coke” genopliver Coca-Cola en af sine mest populære kampagner – nu med ord og udtryk, der taler direkte til en ny generation. Dåser og flasker i kampagnen bærer navne og begreber som “Ride-or-die”, “Saunaklubben” og “Yogi”, der skal hylde fællesskaber og relationer.
“I dagens digitale verden er det vigtigt, at vi fejrer venskaber og menneskelige forbindelser. ’Share a Coke’ husker os på, at minder opstår, når vi mødes fysisk og oplever en ægte magi ved den menneskelige forbindelse; de spontane øjeblikke med grin, historier og ægthed gør livet specielt,” siger Annette Spanggaard, public affairs, kommunikations- og CSR-direktør hos Coca-Cola.
Hun uddyber: ”Vi er meget glade for at give den ikoniske og elskede kampagne videre til en ny generation. Relanceringen af kampagnen og ordene på emballagen, viser en udvikling i samfundet over de seneste 14 år, der er med til at illustrere, hvem vi danskere er i dag og de tendenser, der er vigtige i vores hverdag.”
Et stop med lokal betydning
Med besøget i Randers ønsker Coca-Cola at skabe nærvær og glæde i lokalmiljøet. Her kan både børn, unge og voksne mødes om en oplevelse, der kombinerer nostalgi med nutidens behov for autenticitet og ægte fællesskab.
Find hele ruten og læs mere om kampagnen på coca-cola.dk/shareacoke.
Læs også: