Brandheroes har på kort tid etableret sig som et af Europas førende firmaer inden for micro influencer marketing, hvor bloggere og lokale influencers har vist sig at have meget stor gennemslagskraft, når det gælder udbredelsen af produkter og budskaber.
I kategorien Årets Vovehals gives prisen til en virksomhed, som har været forbilledlig i sit vovemod som iværksætter. Årets Vovehals tager ifølge IVÆKST chancer, hvor ingen andre ser det mulige, og kaster sig ud i situationer, som de færreste ville turde. Sammen med Brandheroes tæller kategorien virksomheder som Copenhagen Sparkling Tea Company, Dare to Eat, Lendme, Archii og Sp8ces.
“Vi har ramt et hul i markedet og kan med vores globale netværk af små og mellemstore influencers ramme et meget stort antal forbrugere, som det ellers er vanskeligt at aktivere med traditionel markedsføring. Det har gjort det muligt for os at vækste virksomheden på meget kort tid, siger Thomas Bro, der sammen med Rasmus Arendt Nielsen står i spidsen for Randers-virksomhedens 25 medarbejdere.
* IVÆKSTprisen er iværksættermiljøets egen pris, som hvert år hylder de dygtigste danske iværksættere. Prisen uddeles til virksomheder, der har udmærket sig på vækstskalaen, og hylder den gode iværksætterhistorie. Der er 36 kandidater fordelt på seks kategorier i IVÆKSTprisen 2017.
* Giv RANDERSiDAG en ‘synes godt om’ på Facebook – klik her.
* Tilmeld dig vort nyhedsbrev.
micro influencer marketing
consumer- og retail brands
mellemstore influencers