Del på Facebook Print siden
VisitRanders har rekordmange besøgende på turistkontoret og på de sociale medier.
"Stigning på godt 25 % på antal besøgende på kontoret og en fordobling af rækkevidden på de sociale medier, viser at vores strategi er rigtig. Vi har ambitioner om at gå forrest, når det handler om at levere den gode gæsteservice, og når det handler om tilstedeværelse på de digitale platforme", siger Anne-Mette Knattrup, turistchef i Randers og fortsætter:
"Vi oplever, at rigtig mange gæster - år til dato godt 4.000 - føler sig rigtig godt hjulpet til at få det fulde udbytte af deres ophold i Randers. De får oplevelser, som de ikke vidste, de kunne google sig til, og de får den lille ekstra ide, som gør, at de bliver noget længere. Det er der penge i for erhvervet og dermed for den offentlige skattekasse. Den gode fysiske service er ikke begrænset hertil. Vi har nemlig også 8 frivillige Randers City Hosts på gaden, som er der, hvor gæsterne er. De har år til dato været i kontakt med knap 1.500 turister, fordelt på 14 nationaliteter. De er fleksible og sættes ind der, hvor der behov."
På andre parametre er deer også fremgang.
Den digitale kommunikation spiller en stadig større rolle. I 2017 er VisitRanders på Facebook nået ud til knap en halv million.
* Giv RANDERSiDAG en 'synes godt om' på Facebook - klik her.
* Tilmeld dig vort nyhedsbrev.
Skriv din kommentar:
Forside
VisitRanders er efterspurgt
Fredag 4. august 2017 kl. 11:49
|
"Stigning på godt 25 % på antal besøgende på kontoret og en fordobling af rækkevidden på de sociale medier, viser at vores strategi er rigtig. Vi har ambitioner om at gå forrest, når det handler om at levere den gode gæsteservice, og når det handler om tilstedeværelse på de digitale platforme", siger Anne-Mette Knattrup, turistchef i Randers og fortsætter:
"Vi oplever, at rigtig mange gæster - år til dato godt 4.000 - føler sig rigtig godt hjulpet til at få det fulde udbytte af deres ophold i Randers. De får oplevelser, som de ikke vidste, de kunne google sig til, og de får den lille ekstra ide, som gør, at de bliver noget længere. Det er der penge i for erhvervet og dermed for den offentlige skattekasse. Den gode fysiske service er ikke begrænset hertil. Vi har nemlig også 8 frivillige Randers City Hosts på gaden, som er der, hvor gæsterne er. De har år til dato været i kontakt med knap 1.500 turister, fordelt på 14 nationaliteter. De er fleksible og sættes ind der, hvor der behov."
På andre parametre er deer også fremgang.
Den digitale kommunikation spiller en stadig større rolle. I 2017 er VisitRanders på Facebook nået ud til knap en halv million.
* Giv RANDERSiDAG en 'synes godt om' på Facebook - klik her.
* Tilmeld dig vort nyhedsbrev.
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
© Copyright 2024 RANDERSiDAG.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale. |
Forside