Del på Facebook Print siden
P-vagterne ved Randers Kommune skal være med til at tage godt imod turister og gæster. Hver dag er parkeringsvagterne i kontakt med mange borgere, både lokale og folk, der er på besøg i Randers.
Spørgsmålene til p-vagterne er mange og drejer sig om alt fra vejledning i parkeringsregler til hvilke attraktioner, der er et besøg værd, når man som udenbys turist vælger at bruge sin dag i Randers.
”Det er oplagt, at p-vagterne bliver et godt værktøj til at tage godt imod turister og gæster, ikke mindst når vi også står foran et europæisk kulturhovedstadsår i 2017,” siger Grethe Helledi, leder af Veje og trafik
Parkeringsvagterne har derfor indledt et samarbejde med VisitRanders, hvor formålet netop er at optimere vejledningen til folk, som kommer for at opleve Randers.
”Fremover er det meningen, at parkeringsvagterne – udover at uddele diverse brochure og bykort – også kan fortælle lidt om byens forskellige og dejlige attraktioner, seværdigheder og aktuelle arrangementer,” siger Anne-Mette Knattrup, chef for Visit Randers.
Desuden vil parkeringsvagterne formidle kontakt til VisitRanders, så turister føler sig taget godt imod og får den bedst mulige oplevelse af Randers med sig hjem.
* Giv RANDERSiDAG en 'synes godt om' på Facebook - klik her.
* Tilmeld dig vort nyhedsbrev.
Kommentarer til artiklen:
Skriv din kommentar:
Forside
P-vagter tager godt imod turister og gæster
Lørdag 10. december 2016 kl. 10:53Spørgsmålene til p-vagterne drejer sig om alt fra vejledning i p-regler til hvilke attraktioner, der er et besøg værd. Foto: RANDERSiDAG.dk |
|
Spørgsmålene til p-vagterne er mange og drejer sig om alt fra vejledning i parkeringsregler til hvilke attraktioner, der er et besøg værd, når man som udenbys turist vælger at bruge sin dag i Randers.
”Det er oplagt, at p-vagterne bliver et godt værktøj til at tage godt imod turister og gæster, ikke mindst når vi også står foran et europæisk kulturhovedstadsår i 2017,” siger Grethe Helledi, leder af Veje og trafik
Parkeringsvagterne har derfor indledt et samarbejde med VisitRanders, hvor formålet netop er at optimere vejledningen til folk, som kommer for at opleve Randers.
”Fremover er det meningen, at parkeringsvagterne – udover at uddele diverse brochure og bykort – også kan fortælle lidt om byens forskellige og dejlige attraktioner, seværdigheder og aktuelle arrangementer,” siger Anne-Mette Knattrup, chef for Visit Randers.
Desuden vil parkeringsvagterne formidle kontakt til VisitRanders, så turister føler sig taget godt imod og får den bedst mulige oplevelse af Randers med sig hjem.
* Giv RANDERSiDAG en 'synes godt om' på Facebook - klik her.
* Tilmeld dig vort nyhedsbrev.
Kommentarer til artiklen:
|
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
© Copyright 2024 RANDERSiDAG.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale. |
Forside